Problem s instalaciou RedHat 7.3 v kombinacii s Intel Server Raid Controller U3-1 (SRCU31)

icaplovic na gamo.sk icaplovic na gamo.sk
Úterý Červenec 16 19:43:10 CEST 2002

        Na stroji, na ktorom mi predtym behal RedHat 7.1 som sa rozhodol
nainstalovat RH 7.3. Problem sa prejavi hned na zaciatku instalacie a to
tak, ze sa rozpoznaju zariadenia a instalak sa pokusi pomocoi I2O driverov
pristupit k diskom v RAIDe. Vyhlasi ale, ze nie su pritomne ziadne disky.
Rovnaky postup s instalackou RH 7.2 prebehne OK (to iste RH 7.1), system
pozna RAID a umozni mi ho naformatovat atd. (Pripadam si ako vo svete
Windows)
        Mam podozrenie, ze sa RedHatu podarilo do instalacky dat kernel s
vadnym, alebo nekorektnym I2O modulom. Je nejaka moznost ako tento problem
obist, pripadne vyriesit ?

Dakujem Vam za pripadny tip, alebo nasmerovanie

                                                        Ivan Caplovic

P.S.

Je mozne nejakym sposobom upravit instalacne CD RH7.3 tak, aby obsahoval
aj vsetky opravy a upravy, ktore su dostupne na ftp v updates ?