Problem s instalaciou RedHat 7.3 v kombinacii s Intel Server Raid Controller U3-1 (SRCU31)

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Červenec 16 20:37:05 CEST 2002

Dne Tue, Jul 16, 2002 at 07:43:10PM +0200, icaplovic na gamo.sk napsal:
> [...]
> nainstalovat RH 7.3. Problem sa prejavi hned na zaciatku instalacie a to
> tak, ze sa rozpoznaju zariadenia a instalak sa pokusi pomocoi I2O driverov
> pristupit k diskom v RAIDe. Vyhlasi ale, ze nie su pritomne ziadne disky.
> Rovnaky postup s instalackou RH 7.2 prebehne OK (to iste RH 7.1), system
> pozna RAID a umozni mi ho naformatovat atd. (Pripadam si ako vo svete
> Windows)
>         Mam podozrenie, ze sa RedHatu podarilo do instalacky dat kernel s
> vadnym, alebo nekorektnym I2O modulom. Je nejaka moznost ako tento problem

Stahnout updatnute images od instalacnich disket a nabootovat instalaci z
nich. Nicmene jestli je tam jina verze I2O to nevim.

> Je mozne nejakym sposobom upravit instalacne CD RH7.3 tak, aby obsahoval
> aj vsetky opravy a upravy, ktore su dostupne na ftp v updates ?

Mozne to je, parkrat jsem to delal, treba kdyz na 7.2 bylo tusim 300MB
updatu a porad nebyla 7.3. Rucne je to trochu pracne, ale urcite by na to
sel napsat nejaky script. Proste je potreba nahradit baliky a pak spustit
program ktery se jmenuje tusim hdgen, pro vygenerovani nove databaze baliku
pro instalacni program.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Povzbuzováním prospěješ často více než káráním.
HORTANDO SAEPE PLUS PRODERIS QUAM VITUPERANDO.