courier imap - instalace....mam v tom desny zmatek

Michal Ka¹par mkaspar na it-media.cz
Úterý Červenec 16 22:16:58 CEST 2002

On Tue, Jul 16, 2002 at 01:46:21PM +0200, pmarik na gateway.cz wrote:
> DD,
> stahl jsem si rpm na courier, nejake zavislosti uz jsem vyresil, ale s necim
> si stale nevim rady....jsem zacatecnik, tak se prosim nerozcilujte :-)

Odkud mate ten balicek? Je urcen pro SuSE? Ono toiz bohuzel neni rpm
jako rpm a protoze jsou mezi distribucemi rozdily v pojmenovavani
balicku, je instalace neceho, co neni urceno pro mou distribuci obcas
oriskem.
Doporucuji poohlednout se po verzi pro SuSE a pokud ji nenajdete, tak
aspon proniknete do systemu zavislosti. Co se tyce tech login a mgetty,
tak se s nejvetsi pravdepodobnosti nejedna o soubory v /dev, ale
o balicky (login obsahuje program logina dalsi veci pro prihlaseni).

--
Michal Kašpar