antivir na linux(RH7.2)

Středa Červenec 17 00:50:32 CEST 2002

On Tue, Jul 16, 2002 at 11:24:20PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:
> To je zvlastni, ja mam od viru naprosty pokoj od te doby, co jsem na svych
> pocitacich prestal pouzivat (tzv.) operacni systemy firmy Microsoft, aniz
> bych nasazoval nejaky antivirus. ;)
Iste. Bohuzial stovky uzivatelov na sietach, ktore administrujem, sa z roznych
dovodov touto cestou neuberaju. Antivir na linuxe potom setri cas im (lebo je
tazsie sa nainfikovat) a mne (lebo 10 sekund po infekcii vidim z logov
servra co sa deje).

Ako "engine" mam velmi dobre skusenosti so Sophosom (sweep na fajly a sophie
na mejly), updaty maju velmi rychlo, da sa automatizovat wgetom a maju funkcnu
eval verziu (mam dokonca dojem ze vobec nie je okliestena).

> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> "Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."
Bye,

      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.