antivir na linux(RH7.2)

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Středa Červenec 17 08:49:27 CEST 2002

Peter Surda wrote:

>Iste. Bohuzial stovky uzivatelov na sietach, ktore administrujem, sa z roznych
>dovodov touto cestou neuberaju. Antivir na linuxe potom setri cas im (lebo je
>tazsie sa nainfikovat) a mne (lebo 10 sekund po infekcii vidim z logov
>servra co sa deje).

Dobry den,

Musim se pripojit. Podilim se na administraci mensi site (cca 300 useru)
a vsichni jedou Win :-((
Nastesti na vetsine aplikacnich serverech se mi podarilo prosadit Linux
a od te doby jsem celkem spokojen. Co se tyce antiviru, tak jedu
Kasperskeho na sendmailu a zatim jsme vsechny ty zaplavy postovnich viru
prezili bez uhony. Je sice pravda, ze KAV neni pro server levna
zalezitost, ale mam dojem, ze i tak se nam to rozhodne zatim vyplatilo.

Duda