Problem s instalaciou RedHat 7.3 v kombinacii s Intel Server Raid Controller U3-1 (SRCU31) - pravdepodobna pricina

icaplovic na gamo.sk icaplovic na gamo.sk
Středa Červenec 17 12:33:54 CEST 2002

        Podarilo sa mi najst nejake informacie v bugzille a po vymene par
mailov s Alanom Coxom s RedHatu to zatial vyzer na nasledovny problem:
Kernel, alebo instalacny program nacita i2o_core/block pred i2o_pci. Riesenie by malo byt uprava (na nainstalovanom systeme)

/etc/modules.conf

a pridanie

above i2o_core i2o_pci

zatial neviem ako to vyriesit pri instalaciu, ak by mi Alan poradil sposob
ako si upravit aj instalaciu, tak to sem posuniem. Zatial dakujem vsetkym
za snahu o riesenie tohto problemu a pripadne ak mate este nejaky napad
tak ho uvitam

S pozdravom,

                Ivan