Problem s instalaciou RedHat 7.3 v kombinacii s Intel Server Raid Controller U3-1 (SRCU31) - pravdepodobna pricina

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Červenec 17 19:34:54 CEST 2002

Dne Wed, Jul 17, 2002 at 12:33:54PM +0200, icaplovic na gamo.sk napsal:
>         Podarilo sa mi najst nejake informacie v bugzille a po vymene par
> mailov s Alanom Coxom s RedHatu to zatial vyzer na nasledovny problem:
> Kernel, alebo instalacny program nacita i2o_core/block pred i2o_pci. Riesenie by malo byt uprava (na nainstalovanom systeme)
>
> /etc/modules.conf
>
> a pridanie
>
> above i2o_core i2o_pci
>
> zatial neviem ako to vyriesit pri instalaciu, ak by mi Alan poradil sposob
> ako si upravit aj instalaciu, tak to sem posuniem. Zatial dakujem vsetkym
> [...]

Naladovat to rucne z druhe konzole v expertnim rezimu instalace. To by se
melo povest.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.