kernel-2.4.18-5.6x : undefined reference to `ide_disk_suspend'

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Středa Červenec 17 14:42:07 CEST 2002

> Pokousim se prelozit novy kerenel, ale nejak se mi nedari.
> Provadeni "make bzImage" skonci s chybou :
>
> kernel/kernel.o(.text+0x11c95): undefined reference to
> `ide_disk_unsuspend'
> make[1]: *** [kallsyms] Error 1
> make[1]: Leaving directory `/usr/src/linux-2.4.18-5.69'
> ake: *** [vmlinux] Error 2
>

> Je to kernel z RH Rawhide. Parkrat uz se stalo, ze v techto
> novinkach byla chybicka, ale zmineny problem se tahne pres
> podverze 2.4.18-5.61 / 5.64 / 5.69, takze to to bude mozna
> feature ?!?
> [...]

No, kernel z rawhide je urcite v src.rpm.
a) Jste si jist, ze jste zkousel kompilaci v OPATCHOVANYCH zdrojacich?
b) Jste si jist, ze vami pozadovana konfigurace kernelu se vubec da
prelozit?
c) Lze jadro prelozit pomoci rpm --rebuild?

Pokud c) bude chyba bud v konfiguraci (protichudne volby) nebo v tom, ze
jste zapomnel opatchovat vanila kod. Pokud a) a c), tak mate spatne
nastavenou konfiguraci (Ano, to lze! Ne vse co se da nastavit se da i
prelozit).

Zdenek Mazanec

..nemluve o vecech jako je kompilace tim spravnych pozehnanym kompilatorem.
(Viz spec file)