kernel-2.4.18-5.6x : undefined reference to `ide_disk_suspend'

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Červenec 17 16:19:06 CEST 2002

> No, kernel z rawhide je urcite v src.rpm.
> a) Jste si jist, ze jste zkousel kompilaci v OPATCHOVANYCH zdrojacich?
> b) Jste si jist, ze vami pozadovana konfigurace kernelu se vubec da
> prelozit?
> c) Lze jadro prelozit pomoci rpm --rebuild?

a) Ano. Pouzil jsem balicek kernel-source-2.4.18-5.69.i386.rpm,
u ktereho se da ocekavat, ze v nem budou od RH zarazeny patche.

b) Ano. Pouzil jsem jednak konfiguraci uspesne prelozenou na
2.4.18-5.45 (+ make oldconfig), druhak vlastni nastaveni z nuly.
V obou pripadech jsem silne konzervativni co se IDE tyka a tato
nastaveni uz nemenim pekne dlouho.

c) Nevim. Stahnu .src.rpm a zittra to zkusim.

> Pokud c) bude chyba bud v konfiguraci (protichudne volby)

O tom silne pochybuji. Navic problematicke misto (volani funkce
ide_disk_suspend) se preklada vzdy, pokud je zvoleno
CONFIG_BLK_DEV_IDE. A to tam mam a musim mit, takze v cem je
podle vas tato volba protichudna ?

> nebo v tom, ze
> jste zapomnel opatchovat vanila kod.

Ale ja ho nepatchoval. Pouzil jsem "polotovar" z RH Rawhide - uz
opatchovany.

>  Pokud a) a c), tak mate spatne
> nastavenou konfiguraci (Ano, to lze! Ne vse co se da nastavit se da i
> prelozit).

Konfigurace je dobra a vyhovela pro preklad 2.4.18-5.45.

> ..nemluve o vecech jako je kompilace tim spravnych pozehnanym kompilatorem.
> (Viz spec file)

spec file nemam, anzto se .src.rpm tepve taha a v .i386.rpm
nebyl. Ale je to RH 7.3., gcc-2.96-110 (puvodni), glibc-2.2.5-36
(z updates). Ve stenem slozeni sel prelozit 2.4.18-5.45. Po
zhrouceni disku jsem znovu nainstaloval RH7.3 z CD + zaplaty z
updates + pokus o prelozeni 2.4.18-5.69 ... a nic.

Ale stejne me zarazi (a zajimal by me vas nazor) na pouziti
funkci nikde jinde nedeklarovanych. Me to pripada jako dost
zvlastni, ale priznavam ze nejsem v programovani moc zbehly.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s