NFS root & diskless - II kolo (delsi)

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Červenec 18 04:45:00 CEST 2002

Zdravim!

> Na tohle býval v DOSu příkaz shell (v CONFIG.SYS) s parametry:
>
> shell=\kde\mate\command.com /e:512 /p
>
> To číslo 512 vám natáhne příkazový řádek na 512 bytů, což je maximum.

Kdepak, to pouze prenastavi velikost prostoru pro environment; velikost
prikazove radky je opravdu shora omezena 128 byty.

Nicmene pamet-li mne neklame, loadlin si umi parametry vyzvednout
i ze souboru a tento limit tak snadno obejit.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
A. G. Bell is alive and well in New York and still waiting for the dial tone.