plip na RH 7.3 a mlinux s 2.0.x - delsí

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Čtvrtek Červenec 18 05:58:37 CEST 2002

Dne Wed, 17 Jul 2002 10:24:50 +0200
trnkar1.ete na mail.cez.cz napsal/a:

>Taky,
>mam pocit, ze jadro 2.4.18 melo problemy s plipem. Projedte si archiv,
>urcite to tu slo.

>S pozdravem
>BzF

Reseni pro bylo jednoduché, problém byl s nedetekování irq.Dle
/proc/....../irq -1 a dle ifconfig plip0 bylo irq 255.Takze stacilo pridal
options do souboru /etc/modules.conf.Ted uz to jede pouze pri prenosu to
vypisuje :
plip1:receive timeout (2,87), nicmene prenos souboru jede. S pozdravem RT