SQL + synchronizace db

Robert Pospíchal admin na saller.cz
Čtvrtek Červenec 18 09:19:21 CEST 2002

Potykam se s resenim nasledujiciho problemu, potrebuji navrhnout nasledujici
reseni. V nasi pobocce bezi sql server, na platforme je nezavisly, mohu ho
predelat na jakykoliv sql server (sybase, interbase, mysql, oracle,
postgrees atd..), dany sql server vsak musi umet synchronizaci tzn. Pozaduji
aby na kazde pobocce bezel sql server a v realnem case si mezi sebou nekolik
techto serveru synchronizovalo databazi. Reseni centralniho sql serveru je
nepripustne, protoze sw ktery z neho bude tahat data je napsany spinave a
vytezoval by vpn (meril jsem ze jeden klient by pro svuj beh potreboval
nekdy I 256kbit/s linku).

Resil nekdo pod linuxem synchronizaci databazi? Je mi jedno na jakem
serveru, ktery sql server by jste mi doporucili? Pozaduji akorat jedine, aby
k nemu byl ODBC klient na windows.

Dekuji.