Podpora VELKYCH diskovych poli

Petr Dittrich linux na kve.cz
Čtvrtek Červenec 18 12:21:43 CEST 2002

-----Original Message-----
From: Martin 'MegaSoft' Mokry [mailto:megac na igp.sk]
Sent: Thursday, July 18, 2002 12:13 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Podpora VELKYCH diskovych poli

# Vdaka vsetkym za odpovede. Takze na ten serwer dam asi XFS, tie ACL na
sambe sa hodia ...
# Este by som mal otazocku. Niekto tu doporucoval distribucne kernely. Ja by
som chcel pouzit vlastnorucne nakonfigurovany
# bezmodulovy kernel optimalizovany na ten stroj. Zatial to asi bude iba
1xP4 na SMP motherboarde (moznost neskorsieho
# upgradu) s 1GB RAM.
# A co sa tyka distribucie tak asi Debian. Ma niekto nejake argumenty ktore
by mohli moje rozhodnutie este zmenit ?

Pro servery je dle meho nazoru nejlepsi distribuce http://www.slackware.com

# A taky maly detail ... nejaky softik na monitorovanie hardwaroveho SCSI
raidu by sa nenasiel ? Alebo je to zawisle na
# radici ?

S tim vam bohuzel jiz nepomuhu. Do toho nevidim

bOdYn, the administrator

# --
# Megac