Podpora VELKYCH diskovych poli

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Červenec 18 12:33:00 CEST 2002

>Este by som mal otazocku. Niekto tu doporucoval distribucne kernely. Ja by
som chcel pouzit vlastnorucne nakonfigurovany bezmodulovy kernel
>optimalizovany na ten stroj. Zatial to asi bude iba 1xP4 na SMP
motherboarde (moznost neskorsieho upgradu) s 1GB RAM.
To jsem byl ja. Mate nejaky argument pro prekopani kernelu na "nemodularni a
optimalizovany pro dany stroj"? Ne ze by to neslo, ale na stroji tridy P4 s
1G pameti tomu nejak nerozumim. Jedine, co muzete ziskat je par kilo pameti
a par (mili?) sekund pri startu stroje. Ztratit muzete vse ostatni.

>A co sa tyka distribucie tak asi Debian. Ma niekto nejake argumenty ktore
by mohli moje rozhodnutie este zmenit ?
Snad jen ze debian zatim imho nemam XFS primo v distribuci... Pokud se
mylim, tak se debianistum omlouvam.

>A taky maly detail ... nejaky softik na monitorovanie hardwaroveho SCSI
raidu by sa nenasiel ? Alebo je to zawisle na radici ?
Ano, je to zavisle na radici.

Zdenek Mazanec