SQL + synchronizace db

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Červenec 18 14:41:11 CEST 2002

> Ale kdepak. Posila se neco na zpusob query, ale ponekud predzvykane. Na
> slavy se posilaji pouze prikazy, ktere master pouzil k modifikaci svych
> tabulek.

Ano, je to tak. Ted prave mi tady roluje tail -f od onoho binarniho logu.
Jsou to skutecne vsechny dotazy menici data v tabulkach prolozene binarnim
smetim.
Coz me mimochodem docela zklamalo, cekal bych neco lepsiho, takhle to skorem
vypada, ze vsechny zavisle databaze v principu pocitaji vsechny updaty
(indexu a spol) znova.

Zdenek Mazanec