SQL + synchronizace db

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Červenec 18 14:50:17 CEST 2002

On Thu, Jul 18, 2002 at 02:41:11PM +0200, Zdenek Mazanec wrote:

> Ano, je to tak. Ted prave mi tady roluje tail -f od onoho binarniho logu.
> Jsou to skutecne vsechny dotazy menici data v tabulkach prolozene binarnim
> smetim.
> Coz me mimochodem docela zklamalo, cekal bych neco lepsiho, takhle to skorem
> vypada, ze vsechny zavisle databaze v principu pocitaji vsechny updaty
> (indexu a spol) znova.

 Prave, ale alespon, ze tak. Ty data totiz musi byt castecne
 predzvykane (videl jsem pro PostgreSQL i jednoducho implementaci,
 ktera opravdu jen rozesilala to co poslal klient), protoze napr.
 jen master je ten kdo vi kolik je hodin a muze byt tim kdo podobne
 veci vyhodnoti a na slave posle jiz data, ktera se budou opravdu
 zapisovat bez dalsich jejich zmen.

 Kazdopadne bych to nazval real-time mirrorem a ne replikaci :-)
 Implementaci obosmernych replikaci a treba vcetne transakci asi
 tolik nebude (a uz vubec ne free -- neco malo je pro PostgreSQL, ale
 do oficialniho stromu se to jeste nedostalo takze....)

 Jinak, Dik za informace.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>