amavis

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Čtvrtek Červenec 18 16:02:20 CEST 2002

> Minimalne v rh7.2 a 7.3 netreba sendmail rekompilovat, amavis ide v milter
> mode (teda pouzivam kombinaciu amavisd a sophie aby som bol presny).
>
> Bye,
>
> Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103, +436505122023

tak som sa chcel spytat, ktora verzia amavisd
skusam amavisd-new a nejak to nejde so sendmailom s redhatu
chyba tomu libsm.a
neviete niekto ako na vec?

medzitym som skusil klasicky amavis v milter mode a asi 10 roznych
konfiguracii a v testoch mi to vzdy spravi super vysoky load a potom
zacne prepustat neskenovane maily

problem je ze pri veciach ako klez apod sa moze stat ze v priebehu
sekund prebehne cez MTA niekolko tisic mailov a tie by mali byt
preskenovane. Chapem ze to nemoze byt tak rychle ako defaultny MTA, ale
na druhu stranu predpokladam, ze by sa to nemalo zlozit pod naporom.
Koniec koncov sendmail predsa ma nejaku ochranu pred loadom.

any ideas?

:(

dz