amavis

Čtvrtek Červenec 18 16:18:25 CEST 2002

Peter Ronai wrote:
> medzitym som skusil klasicky amavis v milter mode a asi 10 roznych
> konfiguracii a v testoch mi to vzdy spravi super vysoky load a potom
> zacne prepustat neskenovane maily

	Problem je u Vas... mam tuseni, ze pouzivate fetchmail...:

1. Proc mu v ceste nechate procmail? Sendmail je v tom TEZCE nevinne
(nemuze za stupidni 'inteligenci' fetchmailu - sam jsem rovnez byl
poprve dost nas...)...
2. Proc nenakonfigurujete (napr. fetchlimit) fetchmail, aby Vam ten MTA
nezahltil?

> sekund prebehne cez MTA niekolko tisic mailov a tie by mali byt
> preskenovane. Chapem ze to nemoze byt tak rychle ako defaultny MTA, ale
> na druhu stranu predpokladam, ze by sa to nemalo zlozit pod naporom.
> Koniec koncov sendmail predsa ma nejaku ochranu pred loadom.

	A co se Vam jako slozi? Ja jsem mel LOAD kolem 190 a porad se mi nic
neslozilo... a pokud cekate, ze se Vam bude hrnout posta rychlosti
tisicu mailu za minutu, tak na nejake scanovani rychle zapomente, tak
hluboke vrecko veru nemate...

PS: Nevim, co jste provedl, ale mne se v tomto pripade maily hezky ulozi
do fronty a cekaji na doruceni... a __veskere__ lokalni doruceni
znamena, ze se rovnez proscanuji (podotykam, ze mam stroj, ktery je dual
Pentium 100, kde scan 1 mailu trva asi 15s a bezne load lita na