Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Čtvrtek Červenec 18 16:00:05 CEST 2002

Pavel Janík napsal:

> Praha, Olomouc, Rudná -- 18.7. 2002 - Po čtyřech testovacích verzích a
> více než třech měsících usilovné práce s potěšením oznamujeme, že je k
> dispozici finální česká verze kancelářského balíku OpenOffice.org 1.0.
super :O) díky moc

> Ohlasy uživatelů:
>
> Společnost OFZ, a.s. (Istebne, Slovensko) používá s úspěchem český
> OpenOffice.org 1.0 na svých 90 stanicích pod operačním systémem GNU/Linux.
[...]
> V máji 2001 sa naša spoločnosť vzhľadom na licenčnú politiku spoločnosti
> Microsoft rozhodla prejsť na operačný systém GNU/Linux. Najväčšou
> prekážkou pre nás bolo vybrať si vhodnú distribúciu pre naše podmienky a
> absencia programu porovnateľného a kompatibilného s Microsoft Office.
> Tento problém bol pre nás vyriešený vydaním OpenOffice.org 1.0 CZ.
no tohle je dost divná reference oznamovat vydání verze a hned mít referenci
na někoho kdo to plně využívá.
   Moje zkušenost s importem MS Office dokumentů je rozpačitá. Někdy to jde
někdy ne. Například s Wordem není problém ale Excel se brání. Celkově práce
s tabulkou o n > 1000 řádků je na mém Celeron500 256MB RAM né pomalá ale
spíše nemožná :O((. Z těchto důvodů nemám moc důvěru v tuto referenci.
   Spíše věřím že jednooký je mezi slepými králem. OpenOffice není nejlepší
ale nejpodobnější MS Office a také jediné z komplexních balíků použitelné
:O((

Stefan

PS : omlouvám se ale tohle mi nedalo, zrovna jsem totiž nainstaloval en
verzi OO 1.0.1 a padá na každém druhém dokumentu :O((