Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Červenec 18 16:54:34 CEST 2002

   From: Pavel ŠVARC <stefan.samecek na volny.cz>
   Date: Thu, 18 Jul 2002 16:00:05 +0200

Zdravím,

   >    Moje zkušenost s importem MS Office dokumentů je rozpačitá. Někdy to jde
   > někdy ne. Například s Wordem není problém ale Excel se brání. Celkově práce

[...]

   > PS : omlouvám se ale tohle mi nedalo, zrovna jsem totiž nainstaloval en
   > verzi OO 1.0.1 a padá na každém druhém dokumentu :O((

můžu se zeptat na # issue v IssueZille, abychom to mohli opravit? Excelové
dokumenty jste zkoušel v anglické nebo české verzi? Co to znamená "nejde"?
Jak se to projevuje? Nějaký screenshot?

V OOo 1.0 CZ jsme opravili poměrně hodně chyb a už dokonce máme preview
verze 1.0.1 včetně podpory slovenštiny (zatím bez překladů, pouze dělení
slov a kontrola pravopisu).
--
Pavel Janík

Modularise.  Use subroutines.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)