amavis

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Čtvrtek Červenec 18 18:03:23 CEST 2002

> 	Co se tyce sendmailu + amavisu -> odkazuji na dokumentaci k Amavisu -
> reseni s dvema mqueue je funkcni...

skusil som s rovnakym vysledkom
preto som siel na milter

> [...]
> fronty at uz pres port 25, tak pres 'wrapper' sendmail, ze tuto postu
> pri nejake udalosti (vysoky LOAD - BTW ten muzete pres sendmail.mc, ci
> sendmail.cf ovladat - dokumentaci k algoritmu apod. najdete v
> dokumentaci) posle bez proscanovani... - ja tvrdim, ze to neni pravda a
> ze chyba je spise v tom, ze program, ktery tu postu generuje selze a
> vyuzije sve nejake AI k tomu, ze posta skutecne nekam odejde... - ale
> nesouhlasim s tim, ze pokus sendmail prijme postu k doruceni, ze
> neprovede vse, co ma uvedeno v sendmail.cf...

iste mate pravdu
IMHO takyto skript sa chova tiez tak, ako som uz spominal, straca mejly
a nepreskenuje vsetky :(

snip --sleep 2
echo "helo me"
sleep 2
echo "mail from: <dzony na domena.com>"
sleep 2
echo "rcpt to: <dzony na domena2.com>"
sleep 2
echo "data"
sleep 2
cat << EOF
Subject: huh?
From: Peter Ronai <dzony na domena.com>
To: <dzony na domena2.com>
Date: 16 Jul 2002 13:32:13 +0100

--=-a8H832w2bjcboibWPqIL

--=-i5wWh1g4/a2x9liD4VR7

--=-i5wWh1g4/a2x9liD4VR7

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 TRANSITIONAL//EN">
<HTML>
<HEAD>
  <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; CHARSET=UTF-8">
  <META NAME="GENERATOR" CONTENT="GtkHTML/1.0.1">
</HEAD>
<BODY>

<BR>

<BR>

</BODY>
</HTML>

--=-i5wWh1g4/a2x9liD4VR7--

--=-a8H832w2bjcboibWPqIL

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
--=-a8H832w2bjcboibWPqIL--

mutta mi poradil sal kedze tento skript vzhladom na to ze nie je
expectovy tak zlyha pri odpovedi dlhsej ako 2 sekundy

> 	Pak mi zbyva jedine - mate definovana pravidla, ktera to umoznuji... ->
> chyba je ve Vasi 'benevolentni' konfiguraci, nikoli v softwaru jako
> takovem. Co se treba v siti stane, kdyz mail-gateway odmitne mail
> prijmout k doruceni? Co MX zaznamy atd, atd...

mx zaznamy nie su podstatne, ano chapem ze to ma posielat na jeden alebo
na druhy atdatd. Hej ale tie mxka su normalne fungujuce mx a MTA ktory
skusam ma byt len relayhost na odoslanie mejlu na spravne miesto.

Rad pristanem na myslienku ze som nieco pokazil pokial mi date nejaky
logicky zaklad. Potrebujem nakopnut spravnym smerom. Predpokladam ze je
zbytocne vraviet ze som dokumentaciu cital.

dz