amavis

Čtvrtek Červenec 18 17:44:43 CEST 2002

Peter Ronai wrote:
> no pokial je to relay, tj pokial mail gatewayom myslite stroj co prijme,
> preskenuje a posle dalej, tak to je presne to co ja chcem robit

	Posle dal = posle na jine MTA, ne na local-delivery-mail... v tom pripade
delate mail-gateway se scanovanim...

	Co se tyce sendmailu + amavisu -> odkazuji na dokumentaci k Amavisu -
reseni s dvema mqueue je funkcni...

	A az ho rozjedete, zkuste mi dokazat, ze pokud sendmail prijme postu do
fronty at uz pres port 25, tak pres 'wrapper' sendmail, ze tuto postu
pri nejake udalosti (vysoky LOAD - BTW ten muzete pres sendmail.mc, ci
sendmail.cf ovladat - dokumentaci k algoritmu apod. najdete v
dokumentaci) posle bez proscanovani... - ja tvrdim, ze to neni pravda a
ze chyba je spise v tom, ze program, ktery tu postu generuje selze a
vyuzije sve nejake AI k tomu, ze posta skutecne nekam odejde... - ale
nesouhlasim s tim, ze pokus sendmail prijme postu k doruceni, ze
neprovede vse, co ma uvedeno v sendmail.cf...

> Verte mi ze by som bol radsej ako vy keby ste mal pravdu kedze do
> dnesneho vecera mam termin danu sluzbu rozbehat. Problem ale spociva v
> tom, ze to co popisujete som spravil a vysledok bol taky ako som popisal
> ja, pri vysokom loade dochne.

	Pak mi zbyva jedine - mate definovana pravidla, ktera to umoznuji... ->
chyba je ve Vasi 'benevolentni' konfiguraci, nikoli v softwaru jako
takovem. Co se treba v siti stane, kdyz mail-gateway odmitne mail
prijmout k doruceni? Co MX zaznamy atd, atd...