Oprvadu nikdo netuší - Bug v kernelu - c014c690 proc_get_failure - comx.o ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 18 22:56:07 CEST 2002

Ahoj,
při kompilování jádra 2.4.18 jsem narazil na problém. Při fázi "make
modules" jsem obdržel hlášku "Unresolved symbol in ...... ...... ......
...... comx.o" error proc_get_failure. Tak jsem dal hledat proc_get_inode v
souborech a našel ho v System.map, kde mu předcházelo c014c690. Nevíte jak
tento modul normálně zkompilovat ? Jinak v comx.h je podle mě nějaká
podmínka, jestliže proc_get_inode pak Error, ale to je jen můj odhad
významu.

Pokud modul vynechám, vše proběhne OK (jen je potřeba ještě zakázat modul
"tridentfb", u kterého to hlásí, že ho to zkompiluje jedině po napatchování
jádra).

Díky, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;