Problem s DMA: "hdc: DMA disabled"

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Červenec 19 10:14:25 CEST 2002

On Thu, 18 Jul 2002 22:32:45 +0200, Tomas Horsky wrote:

: Zaujimalo by ma ale __preco__ sa to deje. Preco sa DMA po nabootovani vypne,
: a na co sa mam zamerat pri hladani problemu.

Na co sa zamerat uz napisali kolegovia, ja len doplnim, ze CD mechaniky
(vratane napalovaciek) casto DMA neoblubuju a to vypnutie mohlo
byt aj z tohoto dovodu.

Tiez si pohladajte v linux-kernel thread "IDE CDROM locks the system hard
on media error" zacaty mojou malickostou 24. 12. 2001 - je tam priklad
jedneho problemu a celkom zaujimave tvrdenia ohladne ATAPI a DMA.

Zdravi
--
                                          Stano