licq problem

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Červenec 19 08:33:40 CEST 2002

On Fri, Jul 19, 2002 at 08:05:14AM +0200, walker wrote:
> pokud spustim program LICQ, tak vidim uzivatele, chodi mi od nich
> zpravy, ale nemuzu s nimi komunikovat. Mnou odeslane zpravy
> nedojdou, odesilani zpravy jde pres server, prime spojeni nejde.

Jakou mate verzi licq? Ty co jsou v CVS umeji i ty novejsi protokoly
a nemelo by se to s nimi stavat. (A pokud nejde prime spojeni, muze to
byt tim, ze druha strana prime spojeni odmita, anebo je za firewallem,
zpravy pres server by ale chodit mely)

http://www-user.rhrk.uni-kl.de/~dmuell/licq/
http://Xtrmntr.org/ORBman/tmp/licq-qt2.spec

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/
   martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/

tldp.org mandrakeuser.org ll.cz freshmeat.net google.org kernel.org lwn.net