licq problem

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Červenec 19 13:38:57 CEST 2002

On Fri, Jul 19, 2002 at 10:47:19AM +0000, Juraj Lutter wrote:
> Pouzivam LICQ 1.0.4-SSL bez najmensich problemov aj v dnesnych
> dobach ICQ2000 a podobne. Cize predpokladam ze to nebude priamo
> suvisiet s verziou LICQ.

Bude. Ty servery proste obcas maj problemy se zpravama od klientu, co
neumej ten novejsi protokol. Nekdo/nekdy/obcas ... proste to, ze
zrovna tobe to funguje ok nic neznamena, ten protokol se zmenil
a jisty cas jsem pozoroval i 80% ztratovost zprav posilanych pres
server (s cimz nic nenadelate, pokud si nemuzete s druhym klientem
povidat primo - bez serveru).

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/
   martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/

tldp.org mandrakeuser.org ll.cz freshmeat.net google.org kernel.org lwn.net