Spousteni programu z disku "servirovaneho" Sambou

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Červenec 19 09:16:34 CEST 2002

Zdravim,

> [...]
> zamcenou pro sebe, popr. zda je zamceny cely soubor. Pri rezimu Novell
> se urcite pouzivaji prikazy pro zamceni souboru, t.j. krome priznaku v
> DIA se zamce skutecne i blok souboru. Toto nemusi (mozna) pres Sambu
> fungovat na 100%.  Rezim MS-Net by mel zamykat pouze logicky, t.j. do
> DIA zapsat, ktera cast je zamcena. Tento rezim je urceny pro libovolnou
> sit.  Soubory se oteviraji vzdy ve sdilenem rezimu pro cteni (dos open
> mode $42).  Takze zkuste v programu najit, jestli se neda zmenit typ
> filerem inicializovane site (kazdy program s filerem musi volat

Toto je v pohode. Je tu *.ini soubor do ktereho se zadava typ site. Mam to
nastaveno na MsNet.

> Dalsi problem programu muze byt pri vicenasobnem
> otevreni jednoho souboru jednou instanci programu. Zajimave je, ze v
> siti Win98 to jede i inicializovane jako Novell, vcetne sdileni souboru,
> ale problem nastane, pokud jedno PC otevre soubor dvakrat. Pak se to
> chova, jak pisete - ale s tim by jste se musel setkat uz na Win98.

Tenhle problem je taky vyresen - kazda stanice musi byt spustena s
parametrem "cislo stanice" (vetsinou nastaveno jako promenna prostredi) a
pokud BFU spusti na svem PC druhou kopii programu, tak mu to hned na zacatku
zarve, ze stanice s timto cislem uz je v siti a nespusti se to.

> Sice necekam, ze vam to problem vyresi, ale kdyz ted vite, jak ve Fileru
> funguje sdileni, treba se vam bude lepe hledat nejaka chyba na Sambe.

Zatim jsem zkusil pro toto sdileni nastavit oplocks=no. Zatim se zadny
problem nevyskytl, ale je jeste brzo na zaver. Budu to dal sledovat a
pripadne zkouset dalsi nastaveni.

S pozdravem Zdenek Bohm