Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Pátek Červenec 19 09:52:31 CEST 2002

Kamil Juřík - AFX wrote:
> OpenOffice-cz v českém jazyce, ale jsou lide, kteří musejí stále hledat
> konflikty a vylívat si své ego. Že p. PajaSofte. OpenOffice používám k

	Jsem rad, ze se vasi ublizene dusicce ulevilo... BTW Nejsem p. PaJaSoft,
zak prvni tridy v soucasne dobe je schopen me jmeno a prijmeni spravne
identifikovat... :-r

	Na stranu druhou - napadl jsem snad nejakeho prekladatele za jeho praci?

	Snad uz naposled:

	To, ze nekdo udela nejaky dobry pocin a sklidi za to po pravu aplaus vsak
neznamena, ze tento aplaus mu automaticky nalezi (a ze nikdo pote nema
pravo ho kritizovat) i ve vsech ostatnich pocinech.

	Ja proti 'praci OO 1.0 CZ tymu' nemam ani zbla, hnusi se mi vsak zpusob,
jakym je vydana TZ a co v ni fakticky je psano. Muzete to vzit treba
tak, ze jsem (byt nepatrnou merou) prispel k tomu, ze dneska tu OO mame.
A neztotoznuji se se vzletnymi a de-facto nepravdivymi tvrzenimi (na coz
jsem poukazal v talk na linux.cz - pote co p. Janik odhalil pozadi toho
'pouzivani' v OFZ), ktera TZ obsahuje, snizuje to i me usili. Prispel
jste Vy necim k vyvoji OO, ze se vyjadrujete vyjadrujete k me osobe?

> velké spokojenosti a nikdy od něho neočekávám, že bude kompatibilní 1:1
> s jedním nejmenovaným světovým (kompatibilním) produktem od jedné
> globální softwarové firmy, která za tento produkt chce stále více a
> více. OpenOffice běží už v několika firmách kde jsem ho doporučil a
> všichni jsou spokojeni a vědí, že u některých dokumentů (při převodu) se
> vyskytnou problémy, ale ty se dají vždy nějak řešit.

	Jak 'velke' jsou ty spolecnosti, ktere s povdekem pouzivaji produkt, pri
jehoz uziti maji uzivatele problemy?