Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Kamil Juřík - AFX jurik na afx.cz
Pátek Červenec 19 10:36:24 CEST 2002

Pane Janoušek,

vy, ale dokážete pobavit. Uvádíte jméno Ing. Pavel PaJaSoft Janousek a
nejsem znalí vašeho jména tak jsem to asi předešle napsal špatně.
Omlouvám se a už jsem to identifikoval.
Také Vám musím poděkovat když jste přispěl svoji pílí k OO-cz (bez
urážky). Ano, já jsem tak neučinil a rád bych. Myslím si, že TZ chtěli
jen poukázat na to, že to jde i u velkých společností. Ty firmy na které
se ptáte jsou 20 PC, 15 PC, 40 PC a ty problémy jsou drobného
charakteru, které se dají překonat. Mám kamaráda a ten dělá ve státní
správě, jako správce IT a řekl mně. Víš my si řekneme o peníze na
software a dostaneme je, tak proč by jsme měli šetřit a vymýšlet když je
to tak pohodlnější pro všechny ve státní správě. Jedná se o několik
milionů a v budoucnu o další miliony.

Víte p. Janoušek mé duši se neulevilo, mám príma život a tak mě to ani
nerozhází, ale je jen škoda, že jste tak zatrpklý člověk. Myslím si, že
v dnešním uspěchaném světě by se člověk měl spíše usmát než se mračit.
Koukněte se ven, usmějte se, udělejte dobry skutek v každém dni a lidé
Vás budou hned jinak vnímat (opět bez urážky).

S přáním hezkého dne
Kamil Juřík