kernel-2.4.18-5.6x : undefined reference to `ide_disk_suspend'

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Červenec 19 12:36:58 CEST 2002

> A buildoval jste pouze tu verzi kernelu, kterou jste chtel/potreboval nebo
> vsechny? rpm --rebuild na src.rpm na mandrake vyrobi hafo balicku, jen
> kernelu asi 5 verzi (+hlavicky, dokumentaci). Predpokladam, ze rh sice
> nebuilduje tolik jader, ale urcite vic nez jednu verzi. Mrknete do spec
> filu...
> Vas cas prekladu 10 hodin x 40 minut napovida, ze jste kompiloval vic nez
> jednou...

Vytvorily se vsechy balicky, tedy se kompilovalo 1,5x (resp.
2x):

kernel-2.4.18-5.69.i386.rpm		-	toto je prelozeny kernel, mnoho
modulu (ovsem s jejich .config-em)

kernel-BOOT-2.4.18-5.69.i386.rpm	-	maly kernel s nekolika malo
moduly. Preklad nemohl zabrat vic nez 1/2 casu.

kernel-doc-2.4.18-5.69.i386.rpm	- dokumentace - ta se
predpokladam neprekladala

kernel-source-2.4.18-5.69.i386.rpm	- opatchovane zdrojaky - taky
se nekompilovaly

Takze kdyz to shrnu, je to podivne a je to k nicemu. Ja si chci
prelozit kernel se svym nastavenim a i kdyz pouzivam obvykle
volby u IDE zarizeni, preklad zdrojaku z kernel-source..i386.rpm
neprojde - ale povede se, kdyz zakomentuji funkce ide_suspend a
ide_resume, ktere stejne nebudu pouzivat. Naproti tomu stejna
verze kernel..src.rpm se prelozi, trva to cely den a pouziite
volby nemuzu nijak jednoduse primo ovlivnit.

Opravdu bezvadne :-\

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s