kernel-2.4.18-5.6x : undefined reference to `ide_disk_suspend'

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Pátek Červenec 19 12:49:04 CEST 2002

> Takze kdyz to shrnu, je to podivne a je to k nicemu. Ja si chci
> prelozit kernel se svym nastavenim a i kdyz pouzivam obvykle
> volby u IDE zarizeni, preklad zdrojaku z kernel-source..i386.rpm
> neprojde - ale povede se, kdyz zakomentuji funkce ide_suspend a
> ide_resume, ktere stejne nebudu pouzivat. Naproti tomu stejna
> verze kernel..src.rpm se prelozi, trva to cely den a pouziite
> volby nemuzu nijak jednoduse primo ovlivnit.

Otazka je, co je "jednoduse primo ovlivnit". Ja to obvykle resim tak, ze:
rpm -ivh kernel.src.rpm
cd /usr/src/RPM/SPECS
rpm -bp kernel-2.4.spec
cd ../BUILD/linux
make config
mv .config ../../SOURCE/<soubor s konfiguraci>(*)
vi /usr/src/RPM/SPECS/kernel-2.4.spec
(zahesovani toho, co nepotrebuju a oznaceni verze)

rpm -ba /usr/src/RPM/SPECS/kernel-2.4.spec

..a dostanu to, co chci do balicku a to celkem rychle. Pri vetsim poctu
stroju se to urcite vyplati (tedy pokud trvate na vlastnim kernelu)

(*) na mdk je jeste potreba projit skript, ktery tusim rh nepouziva, proto
tady tenhle krok vynechavam