Re: Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pátek Červenec 19 12:39:05 CEST 2002

> Ted si dovolim nesouhlasit.
> Chyby vypadaji asi takto:
> 1) Uzavrene formaty dat - zkuste predat nekomu dokument z wordu z M$
> Office  2000 pod napr. Windows 2000 do tehoz Office pod Mac. Nebude to
> 100%. 2) Vseobecne chyby v makrech - obecne vzato - znamy "virovy"
> problem. 3) Kodova tabulka. Uz pouzivaji Unicode nebo iso 8859-2?
> 4) Outlook je schopen sestavit e-mailove zpravy s naprosto nesmyslnymi
> hlavickami - nebere ohled na RFC (kapitola Attachment).
> 5) Outlook ma velke problemy s IMAP.
>
> -
Body 1,2,3 se netykaji homogenniho prostredi. Mam zusenost takovou, ze do
firmy kde jsem pracoval, chodily dokumenty z vice jak 99% procent
vytvorene v msoffice. Pokud prisel dokument v jinem formatu, odesilatel
byl nucen jej zaslat znovu ve formatu msoffice, a to v podstate z pozice
sily. (Jsme dost velci, tak si budeme diktovat jak to chceme, pokud to
nejste schopni akceptovat, vy mate smulu.)

bod 4- nesetkal jsem se s tim, ze by outlook cestou zmrsil dokumet ms office
bod 5- outlook NEMA ZADNE problemy s adekvatmin produktem pro ktery je
primarne urcen, s ms exchange.

Tuto zkusenost jsem udelal ve spolecnosti, ktera provozovala 7 exchange
serveru (kazdy v jine lokalite vicemene z historickych duvodu, ovsem
pospojovane), na casti kde jsem pracoval, s pripojenymi cca 150 uzivateli
vyuzivajici vsech sluzeb exchange serveru

jeste co se tyce formatu office - nejsou to uzivatele ms office, kteri s
nimi maji problem, jsou to ostatni uzivatele, kteri museji tyto formaty
pouzivat take vzhledem k rozsireni msoffice. A na tom asi nic nezmenime.

No to jsem se zase rozepsal ;-)))

Jirka

--
Jiri Chaloupka