Re: Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Pátek Červenec 19 12:56:14 CEST 2002

> Body 1,2,3 se netykaji homogenniho prostredi. Mam zusenost takovou, ze do
> firmy kde jsem pracoval, chodily dokumenty z vice jak 99% procent
> vytvorene v msoffice. Pokud prisel dokument v jinem formatu, odesilatel
> byl nucen jej zaslat znovu ve formatu msoffice, a to v podstate z pozice
> sily. (Jsme dost velci, tak si budeme diktovat jak to chceme, pokud to
> nejste schopni akceptovat, vy mate smulu.)
...coz je postup, kterym bych se tedy nechlubil. I velka firma si tak muze
(v budoucnu) hodne ublizit.

> bod 4- nesetkal jsem se s tim, ze by outlook cestou zmrsil dokumet ms
office
Ne, prilohu nezmrsi. Zmrsi hlavicky.

> bod 5- outlook NEMA ZADNE problemy s adekvatmin produktem pro ktery je
> primarne urcen, s ms exchange.
Produkt, ktery (mimo jine) ma pracovat s postou nesmi mit problemy s zadnym
korektne napsanym protejskem. Okoli totiz _neni_ povinno pouzivat exchange.

> Tuto zkusenost jsem udelal ve spolecnosti, ktera provozovala 7 exchange
> serveru (kazdy v jine lokalite vicemene z historickych duvodu, ovsem
> pospojovane), na casti kde jsem pracoval, s pripojenymi cca 150 uzivateli
> vyuzivajici vsech sluzeb exchange serveru
Kdyz uz jsme u exchange, pred casem mi ujela ruka a vysledkem bylo
odmailovani asi gigoveho logu na server, kde bezel exchange. Nejak to
nevydejchal (a to byla masina vic nez naslapnuta).

> jeste co se tyce formatu office - nejsou to uzivatele ms office, kteri s
> nimi maji problem, jsou to ostatni uzivatele, kteri museji tyto formaty
> pouzivat take vzhledem k rozsireni msoffice. A na tom asi nic nezmenime.
Doufam, ze zmenime.

> No to jsem se zase rozepsal ;-)))
Jo, v tom s vami lze souhlasit. Rozepsal, jen ve forme moc nebyl ;-)

Zdenek Mazanec