Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Pátek Červenec 19 13:23:59 CEST 2002

Martin Povolny wrote:
> Co se týče podivných praktik s referencemi, jmenoval bych například firmu
> FONET, která měla donedávna na svých stránkách jako referenci uvedenou
> celou Masarykovu univerzitu Brno. Dnes tam tato firma má uvedeny
> jiné české vysoké školy.

	Bohuzel, kazdy se muze presvedcit, ze __lzete__ a nevim, proc to delate?
Ostatne, kazdy se muze presvedcit zde:

http://web.archive.org/web/*/http://www.fonet.cz/reference.html

	Jak historicky vypadaly nase reference a jak vypadaji aktualne:

http://www.fonet.cz/reference.html

	Nevsiml jsem si, ze by tam kdekoli byla Masarykova univerzita Brno...
Takze, nez zase vypustite dalsi spekulaci (kategorie lez), overte si
laskave fakta!

	Take nevim, proc okamzite spojujete firmu s konkretni osobou? Ja take
beru pana Mazance coby zastupce Contactelu? Kluky z IPEXu apod.? Kolegu
Janika za zastupce SuSE CZ? Pana Kolare za zastupce VSLIBu? (nekolik
jmen, ktere jsem okamzite schopen priradit k institucim, kde si
vydelavaji primarne na zivobyti) Vasi logiku nechapu.

	A posledni, co mne zaujalo - co to je 'cela Masarykova univerzita Brno'?
To, ze tam mame uvedeny jine VS, je v poradku, spoluprace bezi naprosto
hladce a obe strany jsou spokojeny. Myslim si, ze nic vazneho
neprozradim kdyz reknu, ze vsechny jmenovane VS maji s nami i v soucasne
dobe nejaky obchodni vztah. Je na tom neco spatne? Treba misto kecu taky
pracujeme a jsme schopni dodat, co zakaznik pozaduje...

	Jak byste nasval subjekt, kteremu vystavite fakturu tohoto zneni:

Vysoke uceni technicke v Brne
Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita v Brne
Univerzita Palackeho v Olomouci

	Myslim, ze netreba pokracovat..., takze MU Brno jsme na strankach nemeli
o tom bych jaxi musel vedet. Ostatni jsou tam po pravu, protoze obchodni
vztahy mame presne se subjekty, ktere jsou presne takto registrovane.
Nevidim duvod si jejich registrace 'ohybat' k obrazu svemu...

> Ne nechcete se nikoho dotknout. To je, jako když nejmenovaný český politik
> řekne něco jako: "Vyhýbám se tomu, abych Vás označil za debila...."

	To je Va nazor, ktery nesdilim, uvedene prohlaseni je diametralne odlisne
od meho. Dalsi takovy, ktery ma patent na rozum, spravnost apod. -
nesouhlasit = povazovat druheho za debila. Jak proste v dnesni dobe
smahem skatulkovat, ale co, je to moderni, vidte?

* Howg*