Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Martin Povolny xpovolny na fi.muni.cz
Pátek Červenec 19 17:21:16 CEST 2002

On Fri, 19 Jul 2002 11:24:35 +0000 (UTC), Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Bohuzel, kazdy se muze presvedcit, ze __lzete__ a nevim, proc to delate?
> Ostatne, kazdy se muze presvedcit zde:

No nevim web.archive ma bohuzel pouze 5 verzi vasich stranek z lonska,
takze zadny dukaz nemam. Ale podivam se jestli neexistuje nejaky dalsi
archiv.

Vim ale minimalne o ctyrech dalsich lidech, kteri mezi referencemi
firmy FONET videli napsano "MU Brno".

Vim to bezpecne, protoze jsme si lamali hlavu nad tim, jestli opravdu
myslite Masarykovu Univerzitu Brno, ale nakonec jsme na nic podobne zkratky
neprisli.

Rikali jsme si, ze je to dost podobne, jako dodat router na jeden mestsky
urad a napsat si do referenci "Statni sprava CR".

To plati i pro dalsi vase reference.

> [...]
>
> http://www.fonet.cz/reference.html
>
> 	Nevsiml jsem si, ze by tam kdekoli byla Masarykova univerzita Brno...
> Takze, nez zase vypustite dalsi spekulaci (kategorie lez), overte si
> laskave fakta!
>
> 	Take nevim, proc okamzite spojujete firmu s konkretni osobou? Ja take
> beru pana Mazance coby zastupce Contactelu? Kluky z IPEXu apod.? Kolegu
> Janika za zastupce SuSE CZ? Pana Kolare za zastupce VSLIBu? (nekolik
> jmen, ktere jsem okamzite schopen priradit k institucim, kde si
> vydelavaji primarne na zivobyti) Vasi logiku nechapu.

Uvedl jsem priklad firmy jejiz prace s referencemi je zajimava. Kdyz
jste si vy stezoval na praktiky jinych, tak zrovna te vasi.

> 	A posledni, co mne zaujalo - co to je 'cela Masarykova univerzita Brno'?
> To, ze tam mame uvedeny jine VS, je v poradku, spoluprace bezi naprosto
> hladce a obe strany jsou spokojeny. Myslim si, ze nic vazneho
> neprozradim kdyz reknu, ze vsechny jmenovane VS maji s nami i v soucasne
> dobe nejaky obchodni vztah. Je na tom neco spatne? Treba misto kecu taky
> pracujeme a jsme schopni dodat, co zakaznik pozaduje...
>
> 	Jak byste nasval subjekt, kteremu vystavite fakturu tohoto zneni:
>
> Vysoke uceni technicke v Brne
> Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita v Brne
> [...]

Viz MU Brno vyse. Nedovolil bych si neco takoveho bez upresneni napsat,
protoze to povazuji minimalne za velmi zavadejici.

Ja si reference predstavuji jako spokojenych zakazniku, kterym muze
potencionalni zakaznik pripadne zavolat a preptal ze na spokojenost s
potencianalnim dodavatelem vyrobku/sluzeb. Nejlepe by uvedeni v seznamu
referenci melo byt odsouhlaseno onim spokojenym zakaznikem.

> 	Myslim, ze netreba pokracovat..., takze MU Brno jsme na strankach nemeli
> o tom bych jaxi musel vedet. Ostatni jsou tam po pravu, protoze obchodni
> vztahy mame presne se subjekty, ktere jsou presne takto registrovane.
> Nevidim duvod si jejich registrace 'ohybat' k obrazu svemu...

> 	To je Va nazor, ktery nesdilim, uvedene prohlaseni je diametralne odlisne
> od meho. Dalsi takovy, ktery ma patent na rozum, spravnost apod. -
> nesouhlasit = povazovat druheho za debila. Jak proste v dnesni dobe
> smahem skatulkovat, ale co, je to moderni, vidte?

Ne, to jste nepochopil, tak jeste jednou.

Rici "nechci se nikoho dotknout" a v nasledujici vete nekoho napadnout je
nechutne. Z lidi, kteri to casto delaji vybiram: Zeman, Zelezny.

O slovo "debil" se tu vubec nejedna.

--
Martin Povolný, xpovolny na fi.muni.cz, http://www.fi.muni.cz/~xpovolny