Re: Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pátek Červenec 19 13:31:24 CEST 2002

> ...coz je postup, kterym bych se tedy nechlubil. I velka firma si tak
> muze (v budoucnu) hodne ublizit.

No ja tam uz pres rok nepracuju, nebyl jsem spokojen a nejen s timto...
Ale jeden priklad:
Kdosi poslal dokumet z corel wordu nebo jak se to jmenovalo. Ta pani
volala odesilateli ze to nemuze otevrit, a ten prohlasil ze nic jineho
nema. Vlozil se do toho sef a jeste ten den odpoledne meli koupeny ms
office a dokument poslali v pozadovanem formatu.

Proste dostatecne velka statni firma, cca 10 tis. zamestnancu, denne
spotrebovavajici cca 5 mil Kc ...
Nebudu jmenovat.

--
Jiri Chaloupka