czfree.net

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Červenec 19 13:35:04 CEST 2002

Znam, vypada to skvele (rikam tomu Open Hardware :-)
Je jen otazkou jak rychle se tento typ pripojeni bude sirit mimo Prahu, kde
neni problem se spojenim, protoze si tamni uzivatele tarka koukaji do oken.
Venkovu asi zustane jen ten dial-up.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz