Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Pátek Červenec 19 22:02:46 CEST 2002

> Hmm. Je to problem uzivatele? Jaky s tim ma uzivatel problem?
> Outlook na druhe strane to schroupne, mail dorazi, tak o co jde?
> Nebo bude nekde po ceste mail zahozen?
> Me se to jeste za cca 4 roky pouzivani outlooku nestalo.

Sestře přišel mail z firmy, která používá outlook, ve které byla jedna
věta a .doc dokument.
Bohužel tu přílohu se mi nepodařilo vytáhnout ani z OE ani z mozilly.
Prostě se nezobrazila v přílohách. Vzhledem k tomu, že z názvu souboru
bylo jasné, že ji nepřijali, tak jsem mail smazal a věc uzavřel. Ale
kdyby to bylo něco důležitého, tak by to šupem padalo zpátky.

s pozdravem
--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)