Re: Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Pátek Červenec 19 14:45:45 CEST 2002

> Neverte tomu. Kdyz je jednou firma velka, tak ji vsichni
> dodavatele s prominutim lezou do zadku. To by se museli
..jen do chvile, kdy stejnou vec poridi jinde lepe a levneji. Taky jsme
sveho casu byli ve stavu, kdy to "nebylo o penezich". Ale casy se meni, a
je to jen dobre.

> Ale v homogennim prostredi okoli _pouziva_ exchange,
> jinak by to nebylo homogenni prostredi, ne?
> A je tu prece celou dobu rec o homogennim prostredi...

Homogenni prostredi muzete mit v ramci firmy. Tezko v ramci internetu. Moc
se mi nechce verit, ze jste uzavreny svet...

> PS: Doufam, ze ted nevypadam jako zaryty windowsak... :-)
> Pro jistotu: Nejsem.
Ne :-)

Zdenek Mazanec