FW: soft pro modelovani databazi

Matthes ornest na mistral.cz
Pátek Červenec 19 15:45:27 CEST 2002

Eh... Ve svem 1. dotazu jsem psal:

"neznate nekdo nejaky wysiwyg soft pro modelovani a navrh databazi pro
linux - neco jako Sybase PowerBuilder. Nutej me pouzivat nejakej takovej
softik, sami pouzivaji prave PB..." ;))

PowerBuilder na wine nefrci - resp. spustit jde, ale pri pokusu o otevreni
byt i maleho souboru rve, ze nemuze alokovat dostatek pameti - coz je
nesmysl. Nemam cas hrat si tejden s nastavenim wine, za to mi to nestoji.

M.