FW: soft pro modelovani databazi

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pátek Červenec 19 15:50:23 CEST 2002

Eh ... nejak jsem ten puvodni prispevek uz smazal..
ale pak by asi bylo nejlepsi vzit win4lin a na nej dat toho PB, pokud je
to tak jak rikate, tak uz ho stejne mate a alespon ja bych to udelal i za
tu cenu ze bych si win4lin koupil z vlastniho ...
Jsem tu v podobnem prostredi, take jediny, kdo ma linux na stanici a
jedine co mi brani je ze pak by se tahle staricka masina s P2/300 uz asi
ani nerozbehla ...
No nastesti pouzivame db2 a ta ma vsechno v jave, takze mi vsechno bezi i
na linuxu, byt pomalu.

Jirka

--
Jiri Chaloupka