Re: Začínám - potřebuju trochu poradit

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Sobota Červenec 20 22:55:37 CEST 2002

Pekny den ;o))

> Vcera jsem nainstaloval RH 5.1 a protoze jsem zatim pracoval jenom s
> Dosem (malo) a s Windows (bohuzel az moc) tak zatim zvladnu jenom se
> prihlasit. Zkousel jsem spustit nejakou napovedu (prikaz help) ale
> moc mi to nepomohlo, tak bych potreboval trochu pomoct se
> "rozkoukat".

Onen "help" sa v Linuxe realizuje "man prikaz". Pripadne (myslim ze este aj
v 5.1 - v starsich verziach isto) sa nachadza dokumentacia v adresari /usr/doc.
Kopec uzitocneho sa da najst na www.linux.cz a tiez na linkach vpravo a dole....
Ono dokumentacie je az moc, len ju najst ;o))
A idealne je kupit si nejaku rozumnu knihu (treba pozriet do archivu, bolo viac
polemik ktora je dobra ;o))

Vlado