RE: Začínám - potřebuju trochu poradit

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Pondělí Červenec 22 08:40:01 CEST 2002

===============

Prijde na to k cemu to chcete pouzivat.
Mate duvod, proc pouzivate dost starou verzi RedHatu?
Treba, ze mate nejaky stary stroj?
Jestli jste Windowsoidni prebehlik, tak asi budete
chtit provozuschopny graficky desktop a ten z te
5.1cky asi nedostanete. Jestli mate nejaky lepsi
stroj, tak bych doporucil <opravdu no flame>
Mandrake 8.2. Ten se mi zda pro preskok rovnou
z Windows nejlehci a da se objednat na dopirku za
cenu CDcek </opravdu no flame>.

Jinak, kdyz uz to mate naistalovane, zkuste napsat
"mc" a jestli je Mitnight Commander nainstalovany,
tak se Vam spusti neco jako Norton ze stareho DOSu.

Docela dobra se mi zdala kniha "Administrace systemu Linux"
i kdyz jsem na ni cetl kritiku ze strany pokrocilych uzivatelu,
ale to my nejsme :o).

Na internetu zkuste:
http://www.root.cz/
http://www.linuxzone.cz/