Srovnání SuSE a Mandrake ?

Petr pduchon na mistral.cz
Neděle Červenec 21 23:25:02 CEST 2002

> Uz jsem se ptal, a udelam to znova: MA NEKDO MDK 8.2 nainstalovany na masine
> s mene jak 64 MB pameti? Vzdy (i v pripade textove instalace) me to
> vyhodi... s chybou.
>
> Martin K.

Ja mam nainstalovany mdk 8.2 na starem krapu (P100) s 32 MB RAM. Dokonce
jsem si dovolil prepych graficke instalace 640x480x16. Trvalo to
nekonecne dlouho, nakonec to ztuhlo, ale az ve fazi, kdy uz bylo vsecko
nainstalovane, takze jsem to rozjel. Nicmene pro normalni pouziti se
takovy stroj naprosto NEHODI. Je treba pouzit nejakou nizssi verzi
redhatu, pokud bychom ho chteli pouzit jako router. Nicmene gvim
startuje asi 2 minuty, rpm baliky se instaluji radove v desitkach minut
a kompilaci jadra jsem radeji udelal u sebe doma. Cokoliv kompilovat =
bobrik trpelivosti. Sprava takoveho pocitadla je casove neumerne
narocna.

Petr.