Re: Srovnání SuSE a Mandrake ?

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Pondělí Červenec 22 07:45:45 CEST 2002

> Ja mam nainstalovany mdk 8.2 na starem krapu (P100) s 32 MB RAM. Dokonce
> jsem si dovolil prepych graficke instalace 640x480x16. Trvalo to
Distribuci s jadrem 2.4 na p100/32? :-O Dobry.

> takovy stroj naprosto NEHODI. Je treba pouzit nejakou nizssi verzi
> redhatu, pokud bychom ho chteli pouzit jako router. Nicmene gvim
...je treba pouzit neco s jadrem maximalne 2.2. Nemusi to byt nutne redhat,
pokud to ma byt router, tak jsou lepsi (==specializovane) distribuce.

> startuje asi 2 minuty, rpm baliky se instaluji radove v desitkach minut
Desitky minut? Pres urpmi mozna. Jinak je to mnohem rychlejsi.

Zdenek Mazanec