WLAN na Linux? Kudy kam...

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Červenec 22 16:39:34 CEST 2002

Martin Kamín wrote:
: Ahoj Jene, takže abych tomu rozuměl přesně: kupovat JEN takovou, která je PCI a
: která nese ten intelovský čipset pro obsluhu PCMCIA karet (stejný čipset
: jako u notebooků)? a dát si bacha na desku, aby měla lineární řidělování IRQ
: na PCI sloty?

	Pozor: i82365 je PCMCIA bridge, nikoliv Cardbus bridge. Na
plnohodnotne propojeni je treba opravdovy cardbus bridge - zatim co jsem videl
tak vsechny byly od Texas Instruments, ale asi existuji i nejake jine.
Obsluhuje se to pomoci modulu yenta.o v kernelu (je to zpetne kompatibilni
s i82365, takze to lze obsluhovat i pres i82365.o, ale je to pak jen
PCMCIA a nikoliv Cardbus).

	S tim linearnim pridelovanim - predpokladam ze tohle by nemelo
v nicem vadit, ba ani to s problemem nesouvisi. PCI ma stejne jen 4 preruseni,
takze pri dnesnich 5-6 slotech a nekolika on-board zarizenich (2-3 USB radice,
ruzne "RAID" radice a dalsi) je to jedno.

	Jde o to, ze kdyz BIOS rozvrhuje zdroje (zejmena I/O porty)
pro jednotliva zarizeni, tak aby pridelil nekonfliktni porty i tomu bridgi.

-Yenya

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|