WLAN na Linux? Kudy kam...

Úterý Červenec 23 09:02:17 CEST 2002

Jan Kasprzak wrote:
> 	Pozor: i82365 je PCMCIA bridge, nikoliv Cardbus bridge. Na
> plnohodnotne propojeni je treba opravdovy cardbus bridge - zatim co jsem videl
> tak vsechny byly od Texas Instruments, ale asi existuji i nejake jine.
> Obsluhuje se to pomoci modulu yenta.o v kernelu (je to zpetne kompatibilni
> s i82365, takze to lze obsluhovat i pres i82365.o, ale je to pak jen
> PCMCIA a nikoliv Cardbus).

	Tak s timto pocinem jsem mel co do cineni zhruba pred mesicem...  Proto
varuji, ackoli se Vam nekdy muze zdat Vas PCI CardBus 'konvertor' v
poradku a primo pri detekci yenta.o zatuhne (obcas se to projevi tak, ze
zatuhne v okamziku, kdy spustite ifconfig s patricnymi parametry),
otriskejte ho hned dodavateli o hlavu a chtejte jiny, bez ohledu na to,
ze Vam tvrdi, ze 'jinde' je plne funkcni - neni a nikdy nebude...
Bohuzel ovsem tyto kousky (a na CR trhu jich neni malo:-() yenta driver
neni schopen detekovat jinak nez zatuhem celyho kernelu...:-( (proto
doporucuji zaroven nejaky ext3 ci podobny, jinak se ucekate...)

PS: Cely WaveLAN mi pripada jako na kolene placane reseni a ne
profesionalni vytvor, nechapu, jak toto nekdo muze komerne (nikoli do
hoby oblasti) nabizet...:-((((