ftp.linux.cz + wget

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 23 12:48:45 CEST 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
: Jarda wrote:
: >Pasivni mod skutecne funguje, ale u dial-upoveho pripojeni
: >bych problemy s aktivnim modem necekal. Urcite je to novinka,
: >vzdycky mi to slo.
:
: 	Ja jsem tyto problemy zaznamenal v souvislosti s ISDN modemy... (a
: 	casem 4 mesice a mene zpet) - i u nas vsechno funguje, kupodivu i spouste
: znamych vse jede, ale najdu Vam kombinace (FTP klient je VZDY na Windows
: (98 | Me | 2k)), kdy pomoci aktivniho modu nestahnete vubec nic... -
: nejlepe to potesi v okamziku, kdy si zakaznik objedna 'FTP server'
: uvnitr site - tam samozrejme pres pasivni rezim nic nedostanete, ale
: aktivni jeden pouze 99.7% uzivatelu...:-(
:
: PS: Travil jsem tim asi tak tyden, pokud nekdo chce blizsi info, ovsem
: pouze z duvodu, ze to hodla vyresit a sdelit napravu, jsem mu k dispozici...
:
: PPS: Take serverovy software je vzdy na Linuxu a co vice, projevy to ma
: ruzne napr. s wu_ftpd vs. proftpd...

	A netyka se to treba TCP ECN?

-Y.

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|