ftp.linux.cz + wget

Úterý Červenec 23 13:10:42 CEST 2002

Jan Kasprzak wrote:
> Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> : Jarda wrote:
> : >Pasivni mod skutecne funguje, ale u dial-upoveho pripojeni
> : >bych problemy s aktivnim modem necekal. Urcite je to novinka,
> : >vzdycky mi to slo.
> :
> : 	Ja jsem tyto problemy zaznamenal v souvislosti s ISDN modemy... (a
> : 	casem 4 mesice a mene zpet) - i u nas vsechno funguje, kupodivu i spouste
> : znamych vse jede, ale najdu Vam kombinace (FTP klient je VZDY na Windows
> : (98 | Me | 2k)), kdy pomoci aktivniho modu nestahnete vubec nic... -
> [...]

	To bylo prvni, co mne napado. Bohuzel jadra 2.2.X touto funkcionalitou
neoplyvaji.

	Problem jsem pozoroval na ruznych kombinacich - 2.2.17, 2.2.19, 2.4.1,
2.4.9, 2.4.14, 2.4.18. Domnivam se, ze se jedna o problem s TCP/IP
stackem ve Windows... kooperace navzajem... - posledni co odejde je
packet z Linuxu na ktery nedojde ACK. Software na strane Linuxu kdyz se
zmeni, tak je chovani 'trochu' jine, ale porad spatne... - jakakoli jina
sluzba (protoze vesmes bezi po tom samem spojeni) je OK, pouze aktivni
mod FTP, kdy si klient otevre port a server mu serviruje data je problem...

PS: Na strane Windows jsem zaznamenal to same u kolegu, kteri
provozovali WinRoute a analogovy modem na VOLnyho..., zbytek byly vsmes
ISDN modemy na ruzne ceske (i komercni) ISP.