USB tiskarna nejede na RH 7.3

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Červenec 23 14:17:48 CEST 2002

On Út, 2002-07-23 at 13:00, Michal Sviga wrote:
> Zdravim,
> mam problem s tiskarnou HP PSC 750. Je to multifunkcni zarizeni.
>
> Vse mi chodilo pomoci HPOJ pokud jsem mel verzi RH 7.1
>
> Po upgrade na 7.3 to nemuzu vubec rozchodit. Stahnul jsem si i cvs verzi hpoj,
> nove jadro 2.4.18-5.
> ptal-init setup nic nenadetekuje.
>
> Nemela by usb tiskarna fungovat v tehle verzi RH i bez hpoj?
> Zkousel jsem tiskovy system CUSP i LPR a v obou to nefunguje, ale oboji ma
> nabidku ovladacu na HP PSC.
>
> Je mozny problem v tom, ze v /proc/bus/usb nic neni?

To asi bude ten problem. Ja mam podobnou tiskarnu (HP G55),
pres hpoj jsem ji rozjel v RH 7.1. Nedavno jsem upgradoval
na 7.3 a rozbehlo se to bez potizi. Mam to doma, takze ted
se nemuzu presne podivat na detaily. Bezelo mi to s LPR,
ted jedu pres CUPS. Zkusim se doma podivat a poslat.
Mam tam RH 7.3 vcetne vsech updatu. Hpoj mam taky z cvs,
ale uz asi trochu starsi (ne prilis).

ivo